Історія ЗДО
Дошкільний начальний заклад ДНЗ «Ромашка» розташований у Чернівецькому районі ,Чернівцькій області, с. Нижні Петрівці функціонує з 2 серпня 1986 року.
На сьогодні функціонує 4 групи :
- група для дітей віком від 1,5 до 3 років,
- група для дітей від 3-4 років
- група для дітей віком від 4-5 років
- група для дітей віком від 5-6 років
Загальна чисельність дітей – 77
Дошкільний начальний заклад має всі необхідні умови, які відповідають сучасним санітарно-гігієнічним, педагогічним та естетичним вимогам. Будівля має централізоване отоплення, бомбосховище, холодне та гаряче водопостачання, каналізацію, відповідно оснащені групові та службові приміщення . У будівлі ДНЗ розміщуються ігрові та спальні кімнати.
На території ДНЗ знаходяться майданчики для організації прогулянок з дітьми, з альтанками та малими формами, обладнаний спортивний майданчик. Організація предметно-просторової структури освітнього середовища надає можливість для здійснення постійного просторового та предметного вибору всіма суб’єктами освітнього процесу. В організованому педагогами середовищі діти можуть не тільки відшуковувати, але й конструювати предмети своєї моторної, сенсорної, маніпулятивно-пізнавальної, ігрової та художньої активності. Дітям надається великий комплекс розвиваючих можливостей, середовище провокує на їх вияв самостійності та вільної активності.
Подолання економічних труднощів при організації середовища здійснюється творчими зусиллями педагогічного колективу – це проведення ремонту силами працівників із залученням батьків, виготовлення посібників з використанням природного та покидькового матеріалу, використання дитячих робіт для оформлення, виготовлення педагогами іграшок, обладнання. Завдяки цьому ДНЗ має всі необхідні умови для розвитку різноманітних видів діяльності дітей і спонуканню їх до спільної діяльності та індивідуальних занять: групи в достатній кількості облаштовані та постійно поповнюються різноманітним ігровим обладнанням та дидактичними матеріалами; предметно-ігрова організація приміщень створює можливості як для взаємодії дітей один з одним, так і для усамітнення.